Hoe krijg ik van bedraad internet Wi-Fi?

Ik heb vanaf mijn router bedraad ethernet naar boven. Wat kan ik nu het beste gebruiken om voor de bovenverdieping goed WiFi te krijgen? Ik heb nu een aanbieding gezien van TP link velop multi room systeem. Is dat een idee?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
1.3K
LeonardN
3 jaar geleden
Kan je een link geven naar de aanbieding? Al deze producten voldoen.
https://tweakers.net/access-points/vergelijken/#filter:TczNCsIwEATgd5lzhKQ_0eYBCgqeehQPIV0kEkxJigdL390tAe1pmY-ZXRDTSKn3FEYYTMk_M0TBIaaZzWb3k4ncmXsHJTDZBw3-QzBKSrEtHV39C4ZDdjGV0HDgUe_DTCnDLGgafdzu2wZ-frFYBapa_u0GXUuNe3G9c9V2xXV1Ujtv26pjX9cv

Antwoorden (1)

Ik zou een access point kopen en die aansluiten op je ethernet kabel. Als je een access point koopt die via POE (Power Over Ethernet) werkt heb je bij het AP zelf geen stopcontact nodig. Bij je aansluiting op je modem heb je dan alleen een POE adapter nodig of een switch met POE.

Koop er een van een goed merk, bijvoorbeeld een Ruckus R320.
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
Die Ruckus R320 is vrij prijzig. Ubiquity Unify zijn minstens net zo goed heeft ook PoE mogelijkheid en zijn 250% goedkoper.
paulus811
3 jaar geleden
Ik gaf met Ruckus slechts een voorbeeld dat ik uit eigen ervaring kan aanbevelen. Ubiquity heeft ook een goede naam, maar ken ik verder niet.