Hoe log ik mijn account uit in de YouTube app op mijn Android telefoon?

Op mijn telefoon heb ik YouTube als standaard app staan. Ik ben daar ingelogd met mijn YouTube kanaal. Als ik vervolgens uit wil loggen in die app zie ik geen uitlog knop. Hoe kan ik de YouTube app gebruiken zonder een account?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
13.4K

Het beste antwoord

Officieel kan het niet meer. De logout-knop is vervangen door een incognito-knop.

Hopelijk werkt deze truc nog:
Ga vanuit de instellingen van de telefoon (niet app-instellingen) naar Apps en Meldingen en selecteer YouTube en vervolgens opslag.
Selecteer de knop 'Gegevens wissen'.
Open de YouTube-app. Je moet nog steeds zijn aangemeld. Selecteer het pictogram Account. Selecteer op Accountpagina 'Account wisselen'.
'Afmelden' moet nu zichtbaar zijn in het pop-upvenster.
Druk erop. Je zou nu moeten zijn afgemeld.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik wist niet dat dit zo kon! Het is in ieder geval nu wel gelukt. Heel erg bedankt voor dit antwoord!
SimonV
3 jaar geleden
Ik ook niet... en ik wist niet of het nog steeds zo zou kunnen. Fijn dat het gelukt is!

Andere antwoorden (1)

Hij pakt hier een account die is ingesteld op de telefoon zelf (dus niet in de app zelf). Via je instellingen van de telefoon kun je al je accounts zien. Hier kun je eventueel het account verwijderen, maar dan zal dit account ook helemaal weg zijn (dus ook eventuele mails ontvang je niet meer).