Mijn msn op macbook valt steets uit, Als ik een nieuwe foto wil uploaden op msn. Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb ook wel eens van die vreemde problemen met MSN. Dan instaleer ik MSN of framework (of iets dergelijks) opnieuw en dan is het weer goed.

Misschien heb je wel MSN voor de Windows gedownload, dit lijkt me niet maar je kan het even nachecken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehe bedankt het is gelukt :)