welke internetprovider heeft de minste storingen?

Ik ben bij online en de hele dag al storing. Op de site van online (via mijn mobiel) is er geen sprake van storing..?? maar volgens andere mensen wel. Klantenservice niet bereikbaar op zondag.
Wil graag weten welke internetprovider objectief gezien de minste storingen heeft

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
2.5K
Amadea
4 jaar geleden
Hier is nooit storing of andere last, altijd via Online keurig verbinding!

Antwoorden (1)

Het percentage internetstoringen van providers schommelt tussen de 6% en 19%. Bij de ene provider is het aantal storingen de afgelopen maanden toegenomen, bij de ander juist afgenomen.
Delta heeft de minste internetstoringen: 6%.
Maar dit beeld kan over een jaar weer anders zijn.
Vaak is het overigens zo dat als slechts enkele mensen een storing melden bij
https://allestoringen.nl/storing/online-nl , dit geen storing van de provider is.
Als ik in zo’n geval de provider bel en de verbinding doorgemeten wordt, blijkt de storing vrijwel altijd bij mij te liggen. Een kabeltje dat niet meer stevig vastzit, kan de oorzaak al zijn.
Toegevoegd op 16 maart 2020 08:09: tekst
Plaatje bij antwoord
SimonV
4 jaar geleden
gvrox
4 jaar geleden
Wat drukt het "percentage internetstoringen" uit ? Het percentage dat je eigenlijk zou willen weten is wat de beschikbaarheid is van je verbinding; 1 storing van een week is een stuk vervelender dan 1000 van een minuut (over een jaar gezien)
SimonV
4 jaar geleden
Een storing van een minuut is niet echt een storing. Je spreekt dan al gauw over een storing van een uur of langer.