Hoe kan het dat emails op mijn telefoon veel eerder aankomen dan op mijn pc, zelfs als ik op pc...?

De vraagbalk liet te weinig tekens toe, wat ik wilde vragen is dit:
Op mijn telefoon krijg ik bijvoorbeeld een mail binnen. Op mijn computer is dat dan nog niet gebeurd. Zelfs als ik de inbox folder meerdere keren ververs gebeurt dat niet. Zelfs als ik het tabblad van mijn email sluit en opnieuw inlog op yahoo mail krijg ik de mail dan nog steeds niet te zien. Het is nu bijvoorbeeld al 10 minuten geleden dat ik de mail op mijn telefoon al binnen kreeg, en op mijn pc, zelfs na meerdere keren opnieuw inloggen in yahoo mail, nog steeds niet. Het is ook niet zo dat ie daar in de spam map is binnengekomen of zo. En het gaat wel degelijk over hetzelfde emailadres.
Na 2 uur heb ik de email eindelijk ook op mijn computer binnen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Antwoorden (1)

Gebruik je een client om je mail te lezen op je pc, zoals bijvoorbeeld outlook? Daar kan namelijk een vertraging inzitten. Probeer eens in te loggen via je browser bij je email provider.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gewoon via mijn browser, bij yahoo email. Als ik de pagina sluit en opnieuw naar yahoo mail ga en inlog en zo veranderde er niks. Ik heb nu, eindelijk, na 2 uur, de email ook op mijn computer.