Wat is het verschil als ik een 37.07 mb video convert naar 2 4 gb?

Ik zou willen weten of dit werkelijk kan.
Ik heb de Hd Video Conveter Factory Pro.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (3)

Dat klinkt alsof je hem naar iets ongecomprimeerds gaat converteren, en dat verbetert de kwaliteit niet. Het verschil is dan alleen de afmeting van de file, en het type van de file.
De andere antwoorden claimen dat het zeker slechter zal worden, en hoewel die kans groot is, hoeft dat niet zo te zijn. Als je een ongecomprimeerd bestandsformaat of een lossless gecomprimeerd bestandsformaat als output hebt gekozen dan zou de kwaliteit precies hetzelfde moeten zijn als de converter goed geimplementeerd is. Het zal in ieder geval NOOIT beter er van worden, dus jouw plan heeft alleen maar nadelen (neemt meer ruimte in op de harde schijf/ssd, en als je systeem en/of disk niet heel snel zijn zou het afspelen wat hakkerig kunnen zijn). Er is dus geen reden om te doen wat je wil doen.
Toegevoegd op 24 augustus 2019 08:35: tekst
gvrox
4 jaar geleden
Als je een video gaat omzetten verslechterd de kwaliteit, altijd. Je voegt namelijk niets toe.
Bij bijvoorbeeld een bloemkoolzaadje kun je het wel vergroten en verbeteren omdat je mest en water toevoegt.
Ik denk dat je met Hd Video Conveter Factory Pro het niet in 1 keer lukt om het zo groot te maken, dan zal je het meerdere malen moeten doen.
4 jaar geleden
Wat jij wil is een hele slechte stap in videocompressie, vaak is de weg andersom. Je komt met materiaal wat uncompressed is en wil dat vanwege de portabiliteit naar een iets schappelijke grootte brengen qua bits&bytes. Mijn oma zei altijd: Jongen, je kunt van een drol geen gebakje maken, en dat gaat een beetje op voor jouw wens om iets wat toch al niet te best was te verslechteren met als kers op de taart dat het ook nog 2 tot 4 GB groot is geworden. In het kort om op je antwoord terug te komen, het verschil is dat het alleen maar slechter wordt, elke stap in transcoding betekent verlies in kwaliteit ten faveure van de bestandsgrootte of comptabiliteit.