Wat moet je doen als je naam en wachtwoord vergeten bent op moviestarplanet?

OOOOOOOOO IK WEET HET ALWEER

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
10.9K
TurfGraver
5 jaar geleden
Iets anders gaan doen?
marjolein55
5 jaar geleden
Misschien dat je een bericht kunt sturen
LeonardN
5 jaar geleden
Of ja mails doorzoeken naar communicatie of een nieuw account aanmaken.

Antwoorden (3)

Lees dit topic even door, en stuur ze een berichtje.
https://moviestarplanet.zendesk.com/hc/nl/articles/209267669
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als jij ooit je mail hebt ingevoerd kan je dat gewoon resetten via wachtwoord vergeten, als dat niet zo is kan het zijn dat je het ergens hebt opgeschreven of het kan zijn dat een vriend/vriendin jou naam weet op moviestarplanet, als je het wachtwoord nergens hebt opgeschreven of weet denk ik dat je gewoon heeel goed moet nadenken ;P
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
als je wilt inloggen staat daar onder wachtwoord en username forgot pasword toch? Klik daarop en voer je mail in daarna sturen ze een mailtje naar jouw email adres en daar kan je je wachtwoord veranderen