Hoe kan ik de mogelijkheid van het geven van een comment op mijn weblog activeren?

Na het geven van een comment wordt de in te geven lettercode als foutief aangemerkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jochem, Je zult toch wel wat meer gegevens moeten geven, als je wilt dat je hierop een goed antwoord krijgt. Bijvoorbeeld: wat voor soort weblog heb je ?
Is het bijvoorbeeld een weblog van web-log.nl, wordpress of blogger ? Of heb je zelf ergens een weblog opgezet ? Eventueel plaats je het adres van je weblog hier, zodat iedereen even een kijkje kan nemen. Ik neem aan dat je met de lettercode een captcha (= een plaatje dat men over moet tikken) bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de reactie. Het is een weblog van wordpress. Met de lettercode bedoel ik inderdaad een captcha. Na hetbovertypen daarvan verschijnt de melding: "Error: Wrong anti-spam word."

Het beste antwoord

Meestal staat er in je account iets (link) waar de beheerder op kan klikken, dan kom je op een pagina terecht waar je alles kan activeren wat je wilt activeren.

Vraag het anders eens aan de beheerd van die site waar je weblog opstaat.