Hoe zet je regionalisatie uit op Youtube?

Ik wil niet de namen van Youtubefilmjes vertaald hebben van Engels naar Nederlands.

Zoals hier:
https://www.youtube.com/watch?v=ODzFt_S0aXU
daar wil ik "dropped blindfolfed..." niet "geblinddoekt gedropt..."
--
Ik kan natuurlijk taal op Engels zetten, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik wil Nederlandse taal gebruiken, zonder dat videotitels vertaald worden.
---
Ik gebruik nu dus Engels omdat ik zo beter weet dat de content Engels is.

5 jaar geleden
in: Internet
1.3K
SimonV
5 jaar geleden
Lijkt niet op te lossen:
https://productforums.google.com/forum/#!msg/youtube/U1-1wGQgrmY/Rl4y21jzBQAJ
LeonardN
5 jaar geleden
Dat idee kreeg ik ook.

Antwoorden (1)

Heb even jouw clipje opgestart, idd in het Engels. Je wilt naar het Nederlands? Heel eenvoudig. Scroll helemaal naar beneden daar staat de taal die je wil kiezen (linker box) en zet het op Nederlands. Klaar, heb net uitgetest en doet het.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Nee, sorry je begrijpt m'n vraag niet. Ik weet hoe ik mijn taal en/of locatie naar Nederlands zet. Ik wil echter niet dat Engelse titels dan naar het Nederlands worden vertaald. Dat geeft de onjuiste impressie dat de content Nederlands zou zijn. Het filmpje is Engels, maar de titel is Nederlands. Dat is mijn probleem.
poppetje54321
5 jaar geleden
nee, geen idee, helaas