Mijn GV scherm steekt momenteel een beetje raar in elkaar. Kan ik dat zelf verhelpen?

De bolletjes die het niveau aangeven,die normaliter onder in je avatar staan en het cijfer dat sommigen hebbenomdat ze de meeste punten in een periode gescoord hebben,staan bij mij heel slordig ongeveer 1,5 avatar lager. Ik erger mij daar aan . Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik ook weleens. Misschien moet je de pagina vernieuwen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe doe ik dat? Ik ben niet alleen dia-,maar ook digibeet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op f5 of ctrl+r
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het geloven of niet,ik heb nog nergens op gedrukt,maar het is in 1 keer weer goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi :)

Het beste antwoord

Is dat overal, of alleen wanneer je reacties aan het lezen bent ?
Op de een of andere manier schijnt de layout van GV er namelijk moeite mee te hebben dat soort toegevoegde tekentjes op hn plek te houden als je het dropdown-schermpje met reacties openzet. Balletjes, cijfertjes en lettertjes gaan dan inderdaad een beetje '; zweven; en komen op de verkeerde avatar of helemaal nergens terecht. Reactieschermpje weer inklappen, en alles staat weer normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Marleen,idd alleen op GV tijdens het lezen van reacties e.d. Zou je in het bekende J&J taaltje een toelichting kunnen geven op en Dan zal ik pogen dat toe te passen. B.v.d.
@Jelle,mijn PC is wel weg geweest naar een Computer Service Centrum wegens problemen met dowloaden,installeren en het openen van bijlagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon , als je op reacties klikt. Dan klappen de reacties onder het antwoord uit in een soort heel lichtblauw extra schermpje. En daar lopen soms - lang niet altijd - de tekentjes weg van de plek waar ze horen.
Vlogens mij kun je er zelf ook niks aan doen, en ligt het gewoon aan GV. Ik heb het zowel in Mozilla als ik IE, en lang niet altijd. Eigenlijk maar zo nu en dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel frappant,nog geen uur na mijn vraag liep alles weer als een tierelier! Of zou GV ook een beetje God Verzoeken betekenen?

Andere antwoorden (1)

Klinkt als een browser probleem. Heb je een browser geupdate?

Als het een browser probleem uis dan is de oplossing: een andere browser gebruiken OF GV informeren vand e problemen,.