Ik ben opgelicht en heb het nummer van de oplichter. Hoe kom ik aan zijn/haar gegevens?

Ik ben een tijd terug opgelicht op marktplaats. Het account was gehackt en ik heb betaald met ideal naar bunq bank. Heb aangifte gedaan maar de politie doet er helaas niks mee. Ik heb het 06 nummer van de oplichter. Hoe kom ik meer te weten over deze persoon?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.7K
TurfGraver
5 jaar geleden
En als je googled op de 06 nummer?
Helaas worden vaak katvanger bankrekeningnummers gebruikt en prepaid mobieltjes en is de dader dus allang gevlogen...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Misschien zit er voor u een bruikbaar antwoord tussen
https://www.startpagina.nl/v/maatschappij/wetgeving/vraag/23776/opgelicht-marktplaats/

Antwoorden (2)

1 je kan hem proberen te bellen en er over praten.
2 als zijn gehele naam op marktplaats staat zoek hem op op facebook of een ander platform
3 als zijn acc gehackt is kan hij er niks aan doen
4 mischien gebruikte hij het als smoes om aan gratis geld te komen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kunt via Google ook de naam van de houder van een 06 nummer opvragen.