Is er op internet een site te vinden waar eigenaren van website's zich aan kunnen melden om hun site op beveiliging te testen?

Dus stel: ik ben de eigenaar van een (redelijk uitgebreide) website en wil weten of de beveiliging voldoende is. Ik kan een bedrijf in de arm nemen maar ik ben particulier dus vind dat teveel gevraagd, toch wil ik de risico's beperken. Hoe te handelen?

(of andersom gevraagd: stel ik ben een hacker en ik wil site's testen voor mensen die dat willen; waar vind ik die mensen?)

Ik ben benieuwd of er een soort meetingpoint voor testers en webmasters bestaat dus...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Deze trainingssite voor hackers kan je zeker op weg helpen:

http://www.hackthissite.org/