Waarom laden sommige paginas heel sloom?

Ik heb al een paar dagen dat ik merk dat het laden van sommige paginas opeens heel sloom gaat. En dan vaak loopt de hele computer voor een paar seconden vast. Bijvoorbeeld op Youtube, normaal- als ik op een video klikte, kon ik hem heel snel al zonder problemen bekijken. Nu, loopt hij per seconden vast en moet ik hem op pauze zetten om het volledig te laden. Ik dacht dat het aan mijn WIFI lag, maar ik ben nu op een andere locatie met een andere WIFI en het probleem blijft hetzelfde.

6 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Zomige pagina`s moet even ales goed op zijn plaats zitten anders heb je geen bildscherm en als je WiFi slecht is dan laad het ook langer