Hoe kan ik video's downloaden van een website die alleen jw player ondersteunt?

Ik ben bezig met vlogen met app tappum maar nu is het zo dat je nu video's alleen op dat Platform kunt bekijken en delen maar ik wil het graag downloaden en op mijn YouTube kanaal zetten maar het is niet mogelijk ze te downloaden Kan iemand mij helpen of uitleggen hoe het wel mogelijk is Ik wil ze echt kunnen downloaden naar mijn laptop net als je met Youtube downloader ook kunt.
Het gaat om filmpjes die alleen afgespeeld kunnen worden met jw player hier een link naar mijn filmpje Dit is niet mijn vlog maar een test filmpje.
https://tappum.com/channels/gewoonrait1/rait-gewoon/

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
4.9K

Antwoorden (1)

Om zulk soort filmpjes downloadbaar te maken heb je een extensie nodig zoals FlashGot voor Firefox of vGet/Flash Downloader voor Chrome.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
is er zo iets voor Microsoft Edge
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"is er zo iets voor Microsoft Edge"
Nee, installeer gewoon Chrome of Firefox en voeg die extensie toe. Het is gratis bovendien.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je Chrome of Firefox niet kan/wil installeren dan zou je via F12 in Edge inspect element kunnnen doe en via het tapje 'netwerk' de URL van het filmpje uit de brij van connecties kunnen vissen, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
Irritant k*t filmpje BTW.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het probleem is Ik heb Google Chrome en Firefox maar bij allebei krijg ik de melding geen video gevonden Ik kan de video's overigens ook niet bekijken in Firefox of Google Chrome dan krijg ik de melding error loading Player waarschijnlijk omdat omdat beide internet browsers jplayer niet ondersteunen maar in Microsoft Edge kan ik de filmpjes gewoon bekijken en is dat misschien het probleem dat ik ze niet kan bekijken in Google Chrome en Firefox en dat daarom de extension aangeeft geen video gevonden te hebbe.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kun je die *.mp4 wel vinden via F12 drukken in Edge en dan via het netwerk tab tussen alle voor die pagina gedownloade content? BTW om het clipje te vinden moet deze met de extensie wel een tijdje afspelen(het eerste deel zit immers in de cache en wordt later naarmate de video vordert op je harddisk opgeslagen)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
is dit de link https://tappummedia.streaming.mediaservices.windows.net/64078eba-2dd3-49e1-9d18-840d660bc041/396193-e063e761-6d0f-4d78-a273-7.ism/QualityLevels(3423490)/Fragments(video=390100333,format=m3u8-aapl-v3,audiotrack=aac_UND_2_128)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://tappummedia.streaming.mediaservices.windows.net/64078eba-2dd3-49e1-9d18-840d660bc041/396193-e063e761-6d0f-4d78-a273-7.ism/QualityLevels(662320)/Fragments(video=65016666,format=m3u8-aapl-v3,audiotrack=aac_UND_2_128)