hoe kan ik vermijden dat ik op mijn Android bij Google zoekbalk ook telkens krantenkoppen zie?

Vroeger was het niet, nu wel. Als ik Google open op mijn Android, krijg ik 1. de zoekbalk , 2. snelkoppelingen naar laatst bezochte websites en 3.(onderaan en met foto) snelkoppeling naar krantenkoppen.
Ik lees geen kranten en volg geen nieuws omdat ik dat op dit moment niet aan kan en het me belast. Dus ik wil niet telkens die koppen zien met "Man doet dit en dat te x", of "de gruwelijke x te x", "de regering zegt x over x "enz.
Maar ik zie nergens in de instellingen hoe ik dit kan weg krijgen....

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om de krantenkoppen te verbergen, ga naar de instellingen van de Google-app op je Android-apparaat. Selecteer 'Verberg krantenkoppen' en de krantenkoppen zullen niet meer worden weergegeven.
Bronnen:
een maand geleden