waarom krijg op google zoeken in het nederlands niet de zelfde dingen als in het buiten land?

ik ben erg fan van wolven maar ik begrijp niet als je in belgie of beter in het nederlands zoekt je toch bijna geen resultaten terug krijgt. of is het omdat wolven hier niet leven en in amerika enkel bekend is. dat je op google geschreven in het nederlands wolf iets anders krijgt dan wat de bedoeling is

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je in het Nederlands zoekt, krijg je alleen informatie die in de Nederlandse taal geschreven is.
Als je in het Engels zoekt, krijg je alleen informatie die in het Engels geschreven is.
Er bestaan veel meer Engelse websites dan Nederlandse, dus je krijgt altijd meer Engelse hits dan Nederlandse.
Het al dan niet voorkomen van wolven in Nederland heeft hier niets mee te maken.
SimonV
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
precies, er moet maar net iemand een website gemaakt hebben in de taal waarin je zoekt.