Hoe kan je op een ander apparaat in je youtube kanaal komen?

Ik wil dit al zo lang weten.. ik wil namelijk op een ander apparaat ook ik mijn youtube kanaal komen.. weet iemand hoe?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
6 jaar geleden
Via je telefoon bedoel je? Ik snap je vraag niet helemaal
zondag
6 jaar geleden
Voor de tablet: Download de app uit Google Play Store en je kan op de tablet in je account komen.
dudemeister
6 jaar geleden
je kunt toch met elk device met een browser of YT app erop naar YT gaan en inloggen. Op een telefoon, tablet, spelcomputer, laptop, desktop etc

Antwoorden (1)

Ik weet niet of je op een pc of een mobiel wil inloggen, maar op de site kan dat als het goed is met de knop "inloggen" rechtsboven. (mits je jouw gebruikersnaam en wachtwoord nog weet)
Op de app kan dat bij de 3 puntjes rechtsbovenin en dan onderaan 'inloggen'