Hoe kom ik van die ongewenste emails af van een site wat niet meer bestaat?

Ik heb ooit me ingechreven bij simpel safelist Nu probeer ik al maanden tevergeefs op hun site te komen want die is is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres. De remove me link in de mails werkt ook niet. Met whois gegevens opgezocht maar krijg een mail error op haar geregistreerd gmail adres alsook op de admin link waar de mail mee verstuurt word als ik die probeer te mailen. Dus site down, emailservers niet bereikbaar maar toch dagelijks mijn inbox vol. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen zonder spamfilter te gebruiken. Is dit legaal of valt dit ook onder spammen in acht nemende dat ik ooit een account geopend heb en daarmee toestemming heb gegeven om mails te ontvangen. Hoe pak ik dit het beste aan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens Google was de site 4 dagen geleden nog online: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NYv0QRMTq-YJ:www.simplesafelist.com/+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl.
Ik kan de site ook niet bezoeken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja het lijkt erop dat ze hem online zetten om mails te versturen en hem dan weer snel offline gooien.... Inmiddels is het mij wel gelukt om naar de gmail account van de eigenaresse van de site te mailen die ik vond via whois in de states. Dus maar afwachten of daar iemand op reageren gaat..
fremar
6 jaar geleden
https://www.acm.nl/nl/spamklacht

Antwoorden (1)

Je kunt een emailadres blokkeren. Wele mailservice gebruik je? Dan kan ik je helpen met hoe je dit doet.