Hoe pagina helemaal laden?

Bv zo'n pagina zonder "vorige/volgende pagina". Dat zou echt zo gemakkelijk zijn. Anders moet ik een uur of zo klikken.. Dank je wel!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Amadea
6 jaar geleden
Wat bedoel je, ik snap het nog niet?

Antwoorden (1)

Als de aanbieder zijn/haar pagina onderverdeelt is pagina's van bijv. max. 20 item, dan is het niet ogelijk om de gehele pagina met bijv. 1000 items in één keer te laden. Het ligt dus aan de site van de aanbieder hoe jij je pagina's moet zoeken.