Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen netwerkverbinding na update Windows 10?

Na een mislukte update van Windows 10 heeft de laptop van mijn zoon geen netwerkverbinding meer. Via Google al heel veel "oplossingen" geprobeerd, maar nog steeds geen internet op de laptop Acer Aspire.
Er is geen enkel netwerk te vinden. Als ik probleemoplossing draai, krijg ik de melding dat er geen netwerk te vinden is, vanwege proxy-instellingen.
Vervolgens heb ik systeemherstel gedaan naar een eerder herstelpunt van Windows. Dit heb ik inmiddels 3x geprobeerd, maar ik krijg dan de foutmelding 0 x 80070005. Ik heb ook het McAfee virusprogramma uitgezet voor een systeemherstel, maar dit heeft ook geen resultaat.

Ik heb de nieuwste drivers voor de netwerkadapter geinstalleerd via een usb stick. Dit is gelukt.

Vervolgens de DNS-cache leeggemaakt. Dit mislukt. Er volgt de volgende melding:
Could not flush the DNS Resolver Cache: Functie is mislukt tijdens uitvoering.

Het commando ipconfig /release werkt niet, bij zowel ethernet, als wifi, als bluetooth staat de melding it has media disconnected.
Bij ipconfig /renew krijg ik dezelfde melding.

Waarschijnlijk heeft dit allemaal te maken met de proxy instellingen die niet te vinden zijn??

Iemand toch nog een oplossing voor dit probleem?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
841
fremar
6 jaar geleden
https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_7-update/foutcode-0x80070005-bij-uitvoeren-systeemherstel/5c7494cd-72fd-4bf1-91c2-7f38cb7b41f3?auth=1

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb jij het programma Trusteer op je computer staan? Ja, gooi dat er eens af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding