Hoe kun je 2 emailadressen ontkoppelen?

Hallo, ik heb een tijdje geleden mijn Gmailadres en mijn Outlookadres aan elkaar gekoppeld dus krijg ik mails van op mijn Ourlookaccount op mijn Gmailadres. Hoe kan ik dit stoppen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
22.6K

Antwoorden (2)

Ga naar Outlook.com.
Klik op Tandwieltje rechtsboven -> Opties.
Ga naar E-mail-> Accounts -> Doorsturen.
Klik op "Doorsturen stoppen".
SimonV
6 jaar geleden
Dat hangt er vanaf op welke manier de Outlook mails in je GMail mailbox terechtkomen.

Wanneer je de mail laat doorsturen vanuit outlook.com is het antwoord al gegeven.

Wanneer GMail de mail ophalt, moet je in de instellingen van GMail dit uitzetten:
- Ga via het tandwieltje naar 'Instellingen' en klik op 'Accounts and Import'
- Verwijder je Outlook.com-account