hoe kan ik vermijden dat Avast altijd Safeprice als extensie wil toevoegen?

na moeilijkheden heb ik Avast verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Sindsdien krijg ik frequent de melding dat de extensie "Avast Safeprice" werd toegevoegd.
Kan ik vermijden dat dit gebeurt?

6 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Je kunt bij Start -> Programma's de installatiewizard van Avast weer opstarten door te doen of je Avast wilt verwijderen.
Hierbij kun je kiezen voor Wijzigen.
Vink daar "Browserextensie voor SafePrice" af.

Of je kunt Avast opnieuw installeren en tijdens de installatie "Browserextensie voor SafePrice" afvinken.

Dit zou moeten werken, anders kun je Safeprice uitschakelen (niet verwijderen) bij je extensies.
SimonV
6 jaar geleden
liveisgreat
6 jaar geleden
ik doe elke keer uitschakelen maar krijg de vraag telkens opnieuw. idem met internet security van Avast: maar die schakel ik uiteraard wel in
Ik probeer dus de andere opties
dankjewel