Hoe maak je een Gmail account ?

Ik probeer een Gmail account te maken en elke keer als ik klaar bent staat er er dat ik een Google account hebt gemaakt, maar ik wil geen Google Account maken. Ik wil een Gmail account maken. hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er bestaat geen optie om alleen een Gmail account aan te maken. Je logt namelijk met je Google Account in op je Gmail account. Daardoor kun je ook andere functies zoals bijvoorbeeld Google Calendar en YouTube gebruiken.