Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ligt het aan mijn laptop, of krijgen anderen bij NOS Teletekst ook al meerdere dagen niet de mogelijkheid met de pijltjes door te bladeren?

Nu moet ik aldoor het cijfer van de volgende bladzijde die ik wil lezen volledig intypen. Het gaat om Windows 10 met als browser Firefox 49.0.1
Is er een snellere methode, of is het op een of andere manier aan de beheerders van Teletekst door te geven dat hun systeem niet goed werkt?

Amadea
7 jaar geleden
in: Internet
59

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat het aan je laptop ligt, maar het is ook mogelijk dat anderen hetzelfde probleem hebben. Probeer eens een andere browser te gebruiken of een andere laptop. Als het probleem dan nog steeds bestaat, neem dan contact op met de NOS om te vragen of er een technisch probleem is.
(Lees meer...)
Bronnen:
4 maanden geleden
Amadea
4 maanden geleden
Inmiddels is Firefox toe aan versie 121.0 en weet ik niet meer dat er 7 jaar geleden een probleem met teletekst was. Dat probleem bestaat in elk geval al lang niet meer.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding