Hoe kom je aan iemands mobiele nummer met behulp van het internet?

Ik heb al best veel informatie over dit persoon. Adres,huisnummer,vaste telefoonnummer,kenteken en waar die werkt. Ik heb ook informatie over de familie. En ik wil het echt met behulp van het internet doen. Ik wilde niet bellen naar het werk want dan kunnen ze doorgeven dat er iemand haar nummer wilt. Wie kan mij helpen ?!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
14K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze zouden je haar nummer helemaal niet mogen géven.
Erna55
7 jaar geleden
Je kunt het mobiele nummer zelf vragen. Je hebt het vaste telefoonnummer en adres.
Om welke reden wil je wel alle informatie maar niet rechtstreeks contact opnemen ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat vraag ik me ook af..gewoon het vaste telefoon nummer bellen,dan vraag je het
Erna55
7 jaar geleden
Chantal: je zegt in de andere reactie :
-""Allemaal hele goede ideeën maar het probleem is is dat ze me niet meer wil zien en ze mag niet weten dat ik haar telefoonnummer heb. Ik moet het echt alleen met het internet doen. Een 06-gids is misschien geen goed idee want haar nummer kan er niet instaan. "" Ik wil ook hier even zeggen dat ze je NIET wil zien !
Laat het uit je hoofd om haar via haar 06 lastig te vallen !!

Het beste antwoord

"Er is in Nederland geen openbare database of website met mobiele nummers en bijbehorende persoonsgegevens. Dit is wel het geval met vaste nummers, maar vandaag de dag kiezen steeds meer mensen voor een 06-nummer, waardoor steeds minder mensen worden opgenomen in een telefoonboek. Er zijn overigens wel mensen die met hun 06-nummer in het telefoonboek staan. Alleen de hoeveelheid mensen die ook zo’n nummer hebben en niet in het telefoonboek staan is veel groter. "

Je zou dus kunnen zoeken in een online telefoonboek, maar met weinig kans op succes. Bovendien veranderen 06-nummers nogal eens, en verwisselen soms zelfs van "eigenaar".

Rondvragen bij mensen die haar kennen kan, maar in principe mag je niet zomaar iemands nummer geven (en maar goed ook). Wel kun je mensen vragen haar JOUW nummer te geven, dan is het aan haar te beslissen wat ze daarmee doet.

Maar als je zelfs weet waar ze wérkt, dan kun je haar toch gewoon een keer opwachten en aanspreken ?

Toegevoegd na 51 seconden:
Als je zelfs haar adres hebt, is wellicht een brief schrijven ook een idee ? Of kijk in het telefoonboek bij achternaam en adres of ze een vast (huis)nummer hebben.