Mijn laptop verbindt niet meteen met het internet? (Geel driekhoekje)

Altijd als ik mijn laptop opstart krijg ik bij het wifi signaal een geel driehoekje met een uitroepteken. Dit houdt in dat ik internet niet kan gebruiken. Ik moet steeds mijn computer een tweede keer opnieuw opstarten om te zorgen dat ik met de wifi verbonden ben.

Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Dit heb ik ook een keer gehad. Ik had de WiFi drivers opnieuw geïnstalleerd. Daarna geen problemen meer gehad.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb ik de laatste tijd met mijn computer gehad. Ik heb in het modem nu ingesteld dat mijn computer altijd hetzelfde ip adres moet krijgen. 192.168.1.64

Sinds dien probleem verholpen.
7 jaar geleden
probeer te verbinden via een ethernet kabel of ga via een ander apparaat je drivers van je internet downloaden als je een samsung laptop hebt zoek je op: samsung internet drivers download die dan kan je hem installeren hier zijn ook youtube filmpjes van