Helaas werkt Youtube volledig scherm met flash en dat werkt weer niet met meerdere schermen.

Maar met de "Popout for Youtube" extensie voor Chrome kun je het beeld net zo strekken als je wilt. Dus ook over twee of meerdere monitoren.
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je 2 monitoren hebt, en je pc met een AVI aansluiting en een DVI aansluiting kun je alles op 2 beeldschermen bekijken. (Let wel op dat er een DVI adapteter die naar avi gaat hebt.)

Toegevoegd na 57 seconden:
Je hebt ook een AVI snoer nodig en een DVI kabel :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heeft niks met de gebruikte snoeren te maken, daarnaast is AVI geen aansluiting maar een videoformaat. Wellicht dat je VGA bedoelt, maar dan nog slaat je verhaal op kaas.