Kun je op wikipedia gratis een pagina aanmaken met je bedrijf ?

Wat je bedrijf doet en je website vermelden ? Is het aanmelden op wikipedia gratis ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Antwoorden (3)

Daar is Wikipedia niet voor bedoeld. Wikipedia is namelijk een encyclopedie, waarin mensen zelf hun kennis kunnen toevoegen over bepaalde onderwerpen. Wikipedia is dus informatief bedoeld. Je kunt het niet gebruiken om reclame te maken voor je bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch staan er wel bedrijven op wikipedia, net even naar BP gekeken. echter nooit als reclame, maar meer als achtergrond informatie. onbekende bedrijven zal je er dus niet tegenkomen. waar precies de grens ligt weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen grens, wikipedia is een encyclopedie om zo veel mogelijk informatie te delen. Het is aan de maker van de pagina om te beslissen of anderen deze informatie op prijs zullen stellen, is het geen nuttige informatie dan word de pagina vanzelf verwijderd.

Dus je zou zo'n pagina kunnen maken, wat het nut er van is zie ik zo 1 2 3 niet.

Het is trouwens echt niet de bedoeling om je wekelijkse aanbiedingen daar te plaatsen! Het is de bedoeling om informatie als: Wanneer is je bedrijf begonnen, wat voor bedrijf etc. te plaatsen

Succes!