Hoe log ik uit op gv forum?

Ik ben ontzettend digibeet.. heb ingelogd op goeievraag forum, maar zie geen "uitloggen" knop.. Help!

Toegevoegd na 45 minuten:
Het is gelukt.. Ik heb de skin veranderd (of die is veranderd door mlodewijk) en toen kon ik uitloggen..
Bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je uitloggen of afmelden? Met dat laatste bedoel ik dat je geen lid meer wilt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alletwee goed.. zolang ik maar niet ingelogd blijf staan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als uitloggen alleen ook goed is (zodat je dus weer opnieuw kunt inloggen als je dat wilt) dan kun je misschien het beste even op Ctrl F drukken als je op het forum bent, je krijgt dan een zoekschermpje, type daarin in het woord 'uitloggen' eventueel gevolgd door enter en je ziet als het goed is staan: uitloggen annna. Als je daarop klikt ben je uitgelogd en kunnen anderen die de computer gebruiken niet meer als jou op het forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, bij Ctrl F krijg ik 'InPrivate filtering inschakelen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, dan heeft de maker van het programma dat je gebruikt die toetscombinatie aan dat filtering toegewezen, terwijl die eigenlijk standaard voor zoeken in gebruik is. Dan kun je inderdaad zoals men hieronder aangeeft het beste even boven in beeld op het forum zelf zoeken naar 'uitloggen annna' of iets van gelijke strekking, Dit kan namelijk op verschillende plaatsen staan, afhankelijk van welke 'skin' je hebt. Een skin is in dit geval een aantal instellingen, waardoor het uiterlijk van het scherm verandert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb je een andere skin gegeven, dus de instelling voor de weergave voor je gewijzigd, nu zou je (eventueel nadat je op F5 gedrukt hebt) wel bovenin beeld uitloggen moeten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt !! :-)

Het beste antwoord

Rechts bovenaan in beeld staat de tekst Uitloggen, net onder de balk waarin staat: "Forumoverzicht"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ziet t er anders uit: bovenin staat Home, Search, Member list, Private message, Profile..
Daaronder een balk met GVF..
Dan links daaronder Forumoverzicht..
Nergens staat uitloggen..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke skin gebruik je?
(dit kun je helemaal onderaan de pagina zien. Als het goed is staat er iets als: Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
xabbBlue Theme for phpBB Forums - Designed by phpbb-styles.com
gratis phpbb3 forum | phpbb3 styles | En dan het "woordje" voor xabbBlue.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh nog veel makkelijker idee: Ga naar de pagina, pak de toetscombinatie Ctrl+A. Hiermee selecteer je alle tekst op de pagina, druk nu op Ctrl+F (zoeken). Tik: Uitloggen
druk op enter en kijk waar de zoekopdracht eindigt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij staat er: DVGFX2 By: Matt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb Ctrl+A etc gedaan.. maar dan komt bij mij een venster met InPrivate filtering inschakelen..
Zucht.. ik haat computers ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhip, de door jou gekozen skin heeft er inderdaad geen uitloggen opstaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, als je echt netjes uit wilt loggen, dan raad ik je aan een andere skin te kiezen. Je kunt echter ook gewoon de pagina sluiten, zonder uit te loggen (dat doe ik meestal ook).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de skin niet gekozen, zit achter computer van mijn broer.. als ik ingelogd blijf staan, heeft dat dan verder nog invloed op zijn computer?
(Het is in ieder geval een troost dat t niet aan mij ligt dat ik 'uitloggen'niet kan vinden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je broer is dan dus ook GVF-lid? Wat je zou kunnen doen is de pagina sluiten en vervolgens je hele internetgeschiedenis inclusief cookies wissen, dan ben je ook uitgelogd :)
En anders gewoon even een andere skin uitkiezen voor dit forum. Is niet moelijk. Je gaat naar gebruikersinstellingen (of gebruikerspaneel), dan naar Forum-instellingen en bij Mijn forumstijl kies je een ander uit. Toepassen/bevestigen en klaar is Anna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil wel even kijken of ik je een andere skin kan geven waar uitloggen gewoon opstaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb andere skin gekozen.. uitloggen is gelukt! (en de site ziet er een stuk overzichtelijker uit)
Heel erg bedankt!! : )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) grappig dat je dat wel kon vinden dan, ik had je bovendien net een andere skin gegeven, maar sommige skins zijn niet helemaal in orde naar nu blijkt, ze zijn en in het Engels en ze bevatten niet altijd alle opties. Zo leren we weer wat, ook als administrators / moderators aldaar, het is echter de vraag of we die skins kunnen aanpassen, zodat ze de optie uitloggen wel krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@anna: Graag gedaan.
@mlodewijk: Juist die gebruikersinstellingen stonden wel prominent in beeld bij haar gekozen skin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En o ja, mijn broer is geen lid, maar juist enorm anti-forum.. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan en dat mag (en dan begrijp ik des te beter dat jij echt wilt uitloggen, zodat hij niet onder jouw naam daar berichten kan posten waar jij niet achter staat).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep!

Andere antwoorden (3)

Op het GV forum is er -afhankelijk van de 'skin' die je gebruik hebt, bij je gebruikersnaam een link 'uitloggen'. Bij mij rechtsboven op de welkomstpagina.

Op goeievraag.nl staat rechts boven in de menubalk 'uitloggen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij zit de knop op GVF linksboven, ik heb skin Milky Way red.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij zit een blauwe balk bovenaan mijn beeldscherm met daarin: home/mijn pagina/berichten (0)/instellingen/contact/help/mobiel/UITLOGGEN.
Sterkte.