hoe kan ik me weer aanmelden op msn hieronder uitleg

ik heb gisteren me wachtwoord veranderd en nu kan ik er niet meer op en ik weet ook niet wat mijn geheime antwoord is om mijn msn wachtwoord te veranderen wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

mischien even een mailtje sturen naar de klantenservice van msn.
mischien hebben zij wel een oplossing
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
ow wat raar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan wel hoor , want ik heb het ook wel gehad toen moest ik hun alle mij. Wachtwoorden wat ik wel eens heb gebruikt en mijn ip adres geboortedatum plaats enzo toen hebben ze mij een nieuw wachtwoord opgestuurd , als ik jou was gewoon blijven proberen succes
Wellicht is het het beste om een nieuw account te maken.
Je kunt je daartoe aanmelden bij Windows Live Messenger met een account van Windows Live ID of Windows Live Hotmail. Je kunt als volgt een nieuw account maken:
1. Klik op Aanmelden.
2. Volg de aanwijzingen op het scherm.
Tip
Als u je je wachtwoord bent vergeten, klik je op Wachtwoord vergeten? en volgt u de instructies op het scherm.
Veel succes hoor!