Volgens de site die ik gevonden heb via Google komt er in het kort op neer dat je ongelooflijk actief zal moeten zijn op de site en in het netwerk.
Dit zal dan opvallen en eens in de zoveel tijd houden de moderators een upgraderonde, waarbij ze actieve members upgraden naar superuser.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo bekend ben met Foursquare, maar ik hoop dat de onderstaande link je een antwoord kan geven op de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
30 checkins in 1 maand