hoe kan ik de weergave in gesprekken uitschakelen bij Outlook 365?

ik vind die weergave in gesprekken echt heel vervelend. Je weet op de duur niet meer wat van wie komt. Ik zou liever de klassieke weergave hebben, dus dat een mail gewoon geopend wordt in de map waarin hij zit (bv. verzonden items) en niet in een gesprek.
Hoe kan ik die klassieke instelling inschakelen? Als ik bij opties klik, kan ik onder "weergave" enkel de modaliteiten voor de gesprekken wijzigen (bv. oudste of nieuwste gesprek bovenaan) maar niet de weergave in gesprekken uitschakelen. Ik heb ook al gezocht in Outlook help, maar daar vind ik het antwoord niet voor deze versie van Outlook.

8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om de weergave in gesprekken uit te schakelen bij Outlook 365, ga je naar de instellingen. Klik op 'Weergave' en schakel de optie 'Gesprekken weergeven' uit.
Bronnen:
5 maanden geleden