Bestaat er een inbelnummer in Frankrijk zonder abonnement?

Ik wil in Frankrijk op internet inbellen zonder abonnement, en zonder andere kosten dan het bellen zelf. Ik hoef geen e-mail, webspace, ftp-serverruimte, etc, gewoon bellen voor een ip-adres en mijn webmail bekijken en wat surfen.

Ik heb zelf alleen "Bas débit" aanbiedingen voor 10eur/maand gevonden, maar dat zocht ik eigenlijk niet. Wie weet er raad, en heeft een inbel-telefoonnr voor me?

Toegevoegd na 10 uur:
voor de duidelijkheid: ik heb de beschikking over een vaste lijn van de France Telecom

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt daar een prepaid nummer aanschaffen en op je telefoon surfen?

Antwoorden (2)

gewoon even bij de mcdonalds langs of BurgerKing...

die hebben gratis wifi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is waarschijnlijk niet het antwoord op je vraag, maar meer een tip:

Maak een (nieuwe) account aan bij Skype, dan kan je eenmalig gratig bellen naar een vast nummer. Ook in Frankrijk.