Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft Ziggo een fair use policy voor het internet?

Ik ben overgestapt naar Ziggo met 200Mb down en 20mb upload. Heeft Ziggo eigenlijk een fair use policy op de down of upload?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik moet per maand ongeveer 350GB naar de cloud uploaden namelijk.

8 jaar geleden
in: Internet
4.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In principe wel. In de praktijk niet echt. 350GB is voor zo'n abo niet zo raar. Ik haal dat vaak aan download of meer, nog nooit iets over gehoord.
Eric1993
8 jaar geleden
@MrTomaat Bij 350GB download is het ook niet erg aangezien je ook een hoge downloadsnelheid hebt. Maar valt 350GB uploaden niet erg op?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gewoon doen. Wat nou als ze er een probleem van maken? Maar een manier om er achter te komen. Ze gaan je heus niet afsluiten, je bent hun klant, ze hebben je graag. En ik durf er haast mijn handen voor in het vuur te steken dat ze het niks boeit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

volgens mij moet je het wel heel bont maken willen ze op die kleine letters terug vallen
maar volgens mij hebben ze die regels niet aangepast of verwijderd
zie link
(Lees meer...)
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Volgens mij is dat idd echt alleen maar om zich in te dekken. Als iemand een constante stroom 24/7 volduwt. Of een server thuis opzet welke commercieel uitgebuit wordt (hoewel dat waarschijnlijk tegen een andere regel in gaat).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding