Is het nog mogelijk om een email adres aan te maken met @hotmail?

Ik wil een extra email adres toevoegen aan mijn account, maar er komt alleen @outlook te staan terwijl ik juist hotmail wil. Weet iemand hoe dit kan?

Picture for question
8 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (2)

Dat komt doordat Hotmail sinds vorig voorjaar niet meer bestaat. De oude adressen met Hotmail in de naam blijven gewoon bestaan. Maar je kunt er geen nieuwe meer mee maken. Dat is Outlook geworden.

Toegevoegd na 2 minuten:
't Is zelfs al twee jaar geleden dat Hotmail ophield te bestaan.
Amadea
8 jaar geleden
Alex1995
8 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord! Ik hoor helaas tegenwoordig nog niemand zeggen mijn email is @outlook... Dus het liefste zou ik toch gewoon hotmail of live hebben... Enig idee?
Powergen
8 jaar geleden
Nee dat is niet meer mogelijk.
Amadea
8 jaar geleden
Wat maakt het uit, Alex1995? Neem dan gmail, dat heeft allerlei voordelen.
ik heb zelf een live mail maar in de livemail kun je een 2e email adres aanmaken ik heb zelfs een hotmail.nl adres