Waarom valt WIFI verbinding weg als ik SSID Broadcasting uitschakelt?

Toegevoegd na 49 minuten:
Op het plusje drukken en de SSID, wachtwoord type (WPA/WPA2/WEP) en wachtwoord invullen,rebooten,maar ik krijg mijn tablet en mobile Android niet verbonden,hij geeft aan:
Niet binnen bereik!!?

Toegevoegd na 51 minuten:
Receiver en HD Recorder ook via WIFI verbonden en die werken gewoon door.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

SSID Broadcasting betekend dat je WiFi netwerk zichtbaar word voor alle apparaten, om te verbinden met jou verborgen netwerk moet je: Op een Windows PC: Op verborgen netwerk klikken en de SSID invullen. Op een Mac (Lion en hoger): Verbind met een ander netwerk en de SSID, wachtwoord type (WPA/WPA2/WEP) en wachtwoord invullen. Op een iOS apparaat: Overige netwerken en de SSID, wachtwoord type (WPA/WPA2/WEP) en wachtwoord invullen. Op een Android apparaat: (Is heel vaak verschillend maar soortgelijke stappen) Op het plusje drukken en de SSID, wachtwoord type (WPA/WPA2/WEP) en wachtwoord invullen. Toegevoegd na 48 seconden: Nog een toevoeging: Als je dus SSID Broadcasting uitzet verberg je je WiFi netwerk dit is wel veiliger en moeilijker te raden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100