Hoe kan ik van een gratis wordpress zo goedkoop mogelijk mijn eigen website met domein maken?

Ik heb een wordpress site maar wil hier .nl/.com website van maken.
Hoe doe ik dit zo goedkoop mogelijk met 0,0% technische website kennis

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat doe je bij een web hosting bedrijf, zoals https://www.vedaweb.nl/
Het is in veel gevallen erg goedkoop. Het is afhankelijk van hoeveel netwerkverkeer jouw website gaat bewerkstelligen, hoeveel data je op wilt slaan, welke extensie de website krijgt (.nl, .com, o.i.d.) en zo nog een aantal factoren.

Toegevoegd na 1 minuut:
In veel gevallen kun je in het controle paneel van de web hosting beheer pagina jouw huidige WordPress website overzetten. Meestal helpen ze je daar ook nog eens bij. Dat is bij mij in ieder geval nog altijd zo geweest.