Hoe kan ik een bericht met paperclip (pps-jes)openen in mijn Gmail ?

Ik heb pas een Gmail account gemaakt, omdat ik nog al veel pps-jes krijg. Nu wil ik ze openen maar dat lukt me niet, Uiteraard klik ik eerst op de paperclip, maar krijg niet,...openen

Toegevoegd na 1 dag:
Volgens mij is mijn vraag niet goed begrepen. Alleen in mijn Gmail kan ik mijn pps-jes niet openen via de paperclip.inmiddels ben ik er zelf achter gekomen dat ik eerst op weergeven moet drukken, en als dat niet lukt, downloaden.Het gaat dus iets anders dan via mijn gewone email waarbij ik wel via de paperclip kan openen.
Ik heb de Gmail omdat daar meer berichten in kunnen zodat mijn gewone inbox niet overvol word.maar alles werkt een beetje anders en moet ik een hoop uitzoeken wat ik allemaal niet direkt begrijp.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (3)

Volgens mij hoort bij PPS het programma Power Point. Dit programma heb je nodig om deze bestanden te openen. Op onderstaande link kan je een gratis versie downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PPS is een powerpoint bestand,als je geen powerpoint op je pc hebt staan,kan je apart powerpoint vieuwer downloaden,daarmee kan je de PPS bestanden openen.
Powerpoint vieuwer is gratis te downloaden op,www.download.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Download hier de Powerpoint viewer
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485

Welke browser gebruik je? Firefox of Internet explorer?

Normaal moet je bij het klikken de optie krijgen "openen met" en dan daaruit moet je "Powerpoint viewer" kiezen of gewoon "Microsoft Powerpoint"