Wat betekent het kruisje naast de twitter-en facebook-iconen op een petitiepagina?

Het is een wit kruisje in een lichtrood vierkantje, maar ik heb er even geen foto van, sorry...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat betekent dat er naast Twitter en Facebook nog meer opties zijn om de petitie te delen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn foto laadt niet, ik probeer het opnieuw. Als je op het kruisje klikt komen meer icoontjes van social media.