welke van de speedtest is het best en waarom?

Hoe weet je welke beter en of sneller is?

Op 4g: download 16.62 upload 20.62 en ping 45
En wifi: 15.95. 9.07 en ping 17

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Download en upload, hoe hoger het getal hoe beter,
Ping, hoe lager het getal hoe beter

Ik gebruik altijd speedtest.net

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou altijd voor wifi kiezen bij zo'n klein verschil om je dataplan te sparen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Aangezien upload vaak niet spannend is en het downloaden weinig verschilt wint de wifi ping het bij jouw voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+1
Ritsuka
9 jaar geleden
ja, via wifi is altijd goedkoopste optie
ookla gebruik altijd servers die ook voldoende upload hebben. niet alle testsites hebben dat namelijk. hieronder een link van caiw. die hebben glas en dus voldoen up en down snelheid