Hoe kom ik af van Asus NB Net4Switch ?

Als ik mijn Asus laptop aanzet verschijnt er een venster met 'Asus NB Net4Switch' en 'connecting' en duurt het een eeuwigheid voor ik 'connected' ben,heel irritant.Heb geprobeerd het programma te deleten,werkt niet.Eerst had ik het niet.Is het een besturingssysteem?Vervanging van Windows?Sorry,ben digibeet!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan doen wat Jeroen zegt, maar dat vindt ik nogal ingrijpend. Eenvoudiger is netswitsch te disabelen.
Start/settings/controlpanel
System/hardwaretab/Device manager
open [+] Network adapters
rechtermuisklik op Net4switch/klik disable
sluiten op kruisje/ok

Als je de Engelse termen niet kent, vraag het dan hier en dan zal er wel iemand zo lief zijn de Nederlandse termen te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In negen van de tien gevallen heb je de verkeerde rivers gedownload, dat verklaart je probleem.
Zou het volgende voorstellen, zeg maar herinstalleren:

1. Define your ASUS notebook device model.
2. Define your operating system to install your ASUS notebook device
3. Search notebook driver category
4. Find ASUS notebook driver
5. Select Asus A8 notebook A8Tc Net4Switch user Guide 1.0 Windows XP
6. Download Asus A8 notebook A8Tc Net4Switch user Guide 1.0 Windows XP
7. Install Asus A8 notebook A8Tc Net4Switch user Guide 1.0 Windows XP
8. Restart or reboot your computer to finish your driver installation.

Toegevoegd na 2 minuten:
rivers = drivers