Zie foto voor meer informatie. Mijn webbrowser (Chrome) is geblokkeerd. Ik kan dit niet wegklikken?

Ik was afbeeldingen aan het kijken en nu is mijn webbrowser geblokkeerd. Wat een flauwekul.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik moet schijnbaar een -onzin- boete betalen voor ik Chrome weer kan gebruiken? Ik was dus echt niet op zoek naar kinderporno, bullshit.
Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik weet niet hoe je dit oplost maar ik ben wel bijna zeker dat dit niet van de politie is anders zou de pagina die je nu hebt wel een https/ hebben je kan in je instellingen kijken of er extensies staan die jij niet erin hebt gezet en zoekmachines die niet van jou zijn verwijderen suc6
Ritsuka
9 jaar geleden
Google politie virus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, het is een virus. Niet betalen!! Breng desnoods je computer naar een computer expert zodat hij ervoor kan zorgen dat het virus verwijderd wordt. Heb je geen virusscanner? Succes ermee!

Het beste antwoord

Dit is een virus-variatie.
Hier is een link waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je hier vanaf komt.
http://www.computeridee.nl/workshop/ukash-politievirus-verwijderen/

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb Chrome verwijderd, opnieuw geinstalleerd en mijn betaalde McAfee kan niks geen narigheid vinden betreft het ukash/politievirus. Of denk ik hier nu te makkelijk over?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
pug fog is later gevonden en in quarantaine geplaatst door McAfee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over pug fog weet ik helemaal niets en ook via google kan ik er niets over vinden.
Over het politievirus, heeft McAfee het verwijderd? Alleen een browser verwijderen en herinstalleren is (vrijwel?) nooit genoeg en met dit virus dus ook niet. Heb je het stappenplan gevolgd? Er staat onder andere in dat je na het maken van de rescue ook met een andere virusscanner je computer scant.
Als de stappen te ingewikkeld/vervelend vindt kun je ook een tooltje erop loslaten. Die is wel in een nederlandse versie verkrijgbaar maar daar zitten kosten aan vast. Een engelse variant is wel gratis en hier te vinden: http://labs.bitdefender.com/2012/11/multi-language-ransomware-mentions-police-to-enforce-payment/ Mocht je het virus nu nog steeds hebben en bovenstaande werkt allemaal niet dan raad ik je aan hem weg te brengen en te laten repareren.