Hoe kan ik een routebeschrijving bij google maps instellen op Engels?

Van punt A naar B, de beschrijving is dan in het Nederland "ga naar links" "ga noordelijk"

Ik moet nog wel eens een route printen voor buitenlandse studenten en ik zou de beschrijving dan graag op Engels zetten, maar die optie zie ik niet.

9 jaar geleden
in: Internet
4.1K

Het beste antwoord

Je kunt de domeinextensie in de adresbalk wijzigen van .nl naar een ander land, bijvoorbeeld .de. Vervolgens klik je in het scherm met de routebeschrijving op het tandwieltje en kies je de gewenste taal.
Plaatje bij antwoord
bamibal
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja Duits gaat wel, maar engels niet.
Want bij .com krijg ik die optie niet en bij .en .uk .gb krijg ik dat de pagina niet bestaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klik op zoek instellingen en vervolgens op talen. Hier kun je wel voor engels kiezen
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ah juist, dat werkt idd wel. Bedankt!
bamibal
9 jaar geleden
Dat werkt inderdaad ook.