Hoe maak je een quiz voor op je website?

Ik zou graag een quiz maken voor op mijn website.
Wat moet ik dan gebruiken, html, php, ...? Ik heb het liefst html, maar kan dat ook. Heeft er iemand een script of een website mij daar bij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan met PHP, maar ook grotendeels wel met Javascript.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google op "javascript quiz", en dan vind je bijv:
http://www.javascriptsource.com/miscellaneous/basic-javascript-quiz.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u, ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het werkt niet???
Zelf net op de website
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het werkt wel, alleen op de website zelf hebben ze het script niet goed ingevoerd. De foutmelding is: getScore not found. Dat is een functie in het script, die er echter wel inzit. maar er zijn genoeg andere scripts te vinden als je even doorzoekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb het script 1 op 1 naar mijn eigen website gekopieerd, zoals je ziet werkt het daar wel gewoon (zie privebericht voor weblocatie)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u

Antwoorden (1)

Hier is een site ervoor.
Het duurt wel lang