Wat betekend de melding "Deze webpagina bevat een omleidingslus"?

Een pagina (netflix) laadt niet omdat ik op dit moment in China zit. Ik gebruik een VPN om toch Netflix te kunnen kijken, maar nu krijg ik de melding Deze webpagina bevat een omleidingslus (Google Chrome) als ik een film wil kijken. Hoe kom ik hier van af?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Dat betekent dat een bepaalde webpagina jou (je browser) naar een andere webpagina stuurt, en dat die je juist weer naar die eerste stuurt. Dat of een hele ketting van dat soort doorverwijzingen die in een cirkel gaat. Je browser heeft dan door dat hij van het kastje naar de muur wordt gestuurd en geeft het op.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het lijkt erop dat de locatie die je proxy doorgeeft, de site van Netflix in de war stuurt. Ik zou een andere proxy proberen, of je browser een taalinstelling geven die overeenkomt met de locatie van je proxy.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Als ik mijn VPN instel op Nederland heb ik wel gewoon normale verbinding, helaas is de verbinding met Nederland erg slecht en stel ik hem dus in op Las Vegas, USA. Als ik hem op Las Vegas (of welke andere regio dan ook) instel, krijg ik constant deze melding. Hoe kom ik hier vanaf?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dus dat de site van Netflix op het ene moment naar de locatie van je IP-adres kijkt en op het volgende moment naar de taal- of regio-instelling van je computer. En dat wanneer dat niet overeenkomt, je wordt gepingpongd tussen de twee regio sites. Zorg dus dat je systeem en/of browser, op dezelfde taal of regio is ingesteld als je proxy. Als dat niet op browser niveau kan (dus in de instellingen van Chrome), dan op systeemniveau.