Hoe kan je zelf beslissen wat voor afbeelding je filmpje weergeeft op youtube?

Hoe kan je op youtube zelf een afbeelding instellen die mensen zien als ze je filmpje aan de zijkant zien staan? Normaal kan je als je een filmpje upload uit drie verschillende 'video-miniaturen' kiezen, maar ik zie heel vaak mensen die hebben duidelijk een zelfgemaakte afbeelding daarvoor.
(zie vage afbeelding :P) Hoe doen ze dat toch??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat kan pas als je een paar videos erop hebt staan Dan kan je zelf de zogehete "Thumbnails" erop zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oh dát zijn thumbnails!! haha... Ehm hoe moet dat dan? Ik heb 35 videos dus dan zou ik het vast wel kunnen toch... maar hoe?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet het ergens bij functies aanvinken