Waarom is Google forums zoeken helemaal niets meer?

Vroeger kon je met Google op allerlei mogelijke forums zoeken en vond je altijd wel een forum wat past bij jouw zoekopdracht.

Maar nu zijn er helemaal geen resultaten meer. Waarom is dat er niet meer?
Weet iemand een alternatief?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je een beetje met woorden moet spelen. Althans zo doe ik dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken een goede manier om te zoeken op forums. Ga naar Google en type je zoekopdracht in. Vervolgens op "opties weergeven" klikken en daarna aan de rechterkant op discussies. Zo doorzoek je de forums.