als je op hyves bedreigt wordt wat moet je dan doen?

hoi

op hyves kun je bedreigt worden, wat moet je hier medoen en wat moet je er van denken?? en wie kunnen dat bijvoorbeeld zijn?

eigenlijk is mijn vraag: wie kan er wat meer vertellen van bedreigingen op hyves..?

alvast bedankt voor je antwoord!

Toegevoegd na 23 minuten:
zelf wordt ik niet bedreigt maar wel uitgenodigd door een 1 of ander iemand. wie het is weet ik niet. erg veel weet ik er niet meer van, ik heb namelijk de uitnodiging gelijk verwijderd. hij/zij heeft me toen vaker uitgenodigt en gezegt dat hij/zij als ik hem/haar toevoegde zou hij mij percies zeggen wie die was. maar echt vertrouwen deed ik het niet. wie het was weet ik dus ook niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je we je bedreigt of is het een onbekende
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe zien die bedreigingen er uit? Wat zijn de letterlijke teksten?

Het beste antwoord

Nou je kunt op de pagina van die persoon als eerste op "dit is niet ok" drukken, da's al een eerste stap, maar zorg wel dat je daarvoor even hebt alten merken dat je het niet fijn vind. Ik weet niet hoe oud je bent maar je ouders inlichten is ook handig.

Toegevoegd na 2 minuten:
De 'Dit is niet OK-knop' kun je gebruiken wanneer je melding wilt maken van een Hyver die zich niet aan de gebruiksvoorwaarden houdt, of van bepaalde content die in strijd is met de gebruiksvoorwaarden. Wanneer deze knop door verschillende Hyvers is aangeklikt, krijgen wij daar melding van. We kijken dan of de melding terecht is, en zullen de content vervolgens terugplaatsen of verwijderen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt een profiel blokkeren. Deze persoon kan dan niet meer op jouw profiel kijken, en je dus ook geen berichtje of krabbel meer sturen. Om iemand te blokkeren ga je naar het profiel van de persoon en klik je in het linkermenu onder de profielfoto op (de)blokkeren. Als je vrienden met iemand bent, zul je eerst de vriendschap moeten verbreken, maar dit zie je vanzelf als je op (de)blokkeren klikt!

Toegevoegd na 5 minuten:
heel veel sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Perfect +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
++
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zoals FranzFerdinand al zegt "NIET OK" aanklikken

Andere antwoorden (3)

Er zijn erg veel mensen (wat ik merk vooral jongens..) die dat grappig vinden om te doen. Als ik jou was zou ik er niet al te veel aandacht aan besteden. 9 van de 10 keer kent die persoon jou echt niet en wil hij/zij alleen vrienden worden en een beetje interessant doen.

Als je er echt last van hebt, kan je op 'dit is niet ok' drukken, of een mail sturen naar de mensen van hyves waar in je je probleem uitlegt.

Succes ermee, en niet teveel zorgen maken!

Toegevoegd na 58 seconden:
& zoals boven mij al werd geantwoord: blokkeren kan ook heel goed helpen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon niet toevoegen en negeren. Je kan zelf bepalen wie je wil toevoegen of niet. Als het iemand is die jij kent zal deze zich kenbaar maken, want je kan een stukje tekst toevoegen. Dit is gewoon iemand die je niet kent.

En als je echt bedreigd wordt de mail bewaren en aangifte doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan vrienden zeggen wat er gebeurd is en dan allemaal op dit is niet oke klikken,
praat er ook over met je ouders,
en je moet het gewoon negeren wat ze zeggen want ze liegen toch vaak..
trek je er gewoon niks van aan.