als ik me modem op zolder die verbonden is met die van beneden split naar me playstation heb ik beperkte internet, Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan niet zomaar een kabel splitten. Op je internet verbinding heb je meestal een modem/router kastje staan. Daar kan je kabels inprikken en vaak is deze ook van WiFi voorzien. Ik neem aan dat je nu 1 kabel hebt vanaf beneden naar boven. Als je boven meerdere aansluitingen wilt zal je meerdere kabels van de modem/router combinatie beneden moeten trekken. Alternatief is dat je op deze ene kabel een hub/switch aansluit zodat je meerdere apparaten kan aansluiten.