Hoe kan het, dat de toelichting op een vraag in Goeievraag zomaar wegvalt en wat kan ik er tegen doen?

Ik had een vraag opgesteld in Goeievraag en ging met de toelichting bezig. Ik was met mijn toelichting klaar, surfde naar "Volgende stap". Vlak voordat ik daarop wilde klikken, kreeg ik ineens heel wat anders op mijn scherm, namelijk een website over televisieprogrammering. Daarop drukte op het blauwe pijltje naar links wijzend, links bovenin het scherm. Toen kreeg ik wel te zien wat mijn vraag was, maar niet mijn lange toelichting. Dan moet ik alles weer overnieuw doen. Heel frustrerend. Gisteren is hetzelfde gebeurd, zij het, dat mijn toelichting niet helemaal klaar was. Hoe kan het, dat zomaar een andere website op mijn scherm komt? Wat kan ik daartegen doen? En kan Goeievraag zorgen voor vasthouden van een geschreven tekst, ook al heb ik niet op "Volgende stap" gedrukt?

10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De kern van het probleem lijkt te zijn dat je browser zomaar naar een andere website springt. Ik zou je PC even controleren op malware.

Of je, wanneer je op Terug klikt, je ingevulde tekst terugkrijgt, is iets waar alleen je browser voor kan zorgen. Want zo lang je je tekst nog niet naar GoeieVraag hebt gestuurd, weet GoeieVraag nergens van.

Sommige browsers zijn beter in het onthouden van ingetikte teksten dan andere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
"Website over televisieprogrammering" doet me niet direct denken aan malware. Eerder aan pop-upreclame die sommige sites hebben.
Een adblocker kan dan wonderen doen.
https://adblockplus.org
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beide goeie aanvullingen.